Termékek Menü

Minden a GLS-ről

Sokak kérésére és az emelkedő csomagszám adta lehetőséggel élve, 2017 augusztusától örömmel szerződtünk új, kimagasló szinvonalú futárcéggel. A csomagot a felvételt követő munkanapon megkapod. És ez biztos. A GLS Flex Delivery Házhoz szállítás díja 790 Ft, 15 000 Ft felett pedig ingyenes.

Rendelheted csomagpontra is dobozod, ez különösen kényelmes, és ez is csak 790 Ft, ha a rendelésed nem éri el a 15 000 Ft-ot. Országszerte csaknem 700 csomagpont van, szinte minden városban, általában központi helyen. A csomagpontok jelentős részénél kártyával is tudsz fizetni. Ezt az információt megtalálod a csomagpont kiválsztásakor. 

Csomagodat tehát Flex Delivery szolgáltatással adjuk fel, ami azt jelenti, hogy a GLS SMS-ben vagy e-mailen értesít amikor a csomagodat rögzítjük a rendszerében. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen számos kézbesítési mód közül választhatsz. Például választhatsz egy új kiszállítási dátumot, megadhatsz egy másik címet, vagy átirányíthatod a csomagot egy GLS csomagpontba.

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt,  automatikusan értesítenek e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

A FlexDeliveryService szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.

Vedd igénybe bátran, élj ezekkel a szolgáltatásokkal, ha szükséges. Mi úgy gondoljuk, hogy ezekkel nagyban növeljük a kényelmet.

Kézbesítési lehetőségek:

Kézbesítés egy másik munkanapon
Kézbesítés egy új címre
Kézbesítés munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban)
Kézbesítés egy GLS CsomagPontba
Kézbesítés egy GLS Automatába
Személyes átvétel GLS depóban

Fontos: kérünk, hogy ha a doboz sérülten érkezik, fotózd le még a futár jelenlétében. Ha kibontás után kiderül, hogy belül sérült valami, akkor is szólj nekünk, mindent megteszünk a gyors pótlás ügyében.

Utánvét: ha nem szeretnél kártyával vagy átutalással fizetni nekünk, a termék árát fizetheted a futárnál is, kizárólag készpénzben! Az utánvét díja 350 Ft. 

Információk a Csomagpontokról

A térképes kereső és a csomagpont lista ezen az oldalon érhető el.

A GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 650 GLS CsomagPont van, ahol csomagokat tud feladni. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.

Fontos: bár a térkép az automatákat is tartalmazza, automatába nem tudunk szállítani, ezért kérjük, hogy válassz a többi csaknem 700 csomagpont közül. 

A címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 7.00 - 20.00 óra között működik. Telefonszám: +36 1 802 0265, Mobil: +36 20 890-0660  

Vissza a szállítási információk oldalra.