Sütiket használunk, részletek az adatkezelési tájékoztatóban.
Termékek Menü

Minden a GLS-ről

Sokak kérésére és az emelkedő csomagszám adta lehetőséggel élve, 2017 augusztusától örömmel szerződtünk új, kimagasló szinvonalú futárcéggel. A csomagot a felvételt követő munkanapon megkapod. És ez biztos. A GLS Flex Delivery Házhoz szállítás díja 790 Ft, 15 000 Ft felett pedig ingyenes.

Rendelheted csomagpontra is dobozod, ez különösen kényelmes, és ez is csak 790 Ft, ha a rendelésed nem éri el a 15 000 Ft-ot. Országszerte csaknem 700 csomagpont van, szinte minden városban, általában központi helyen. A csomagpontok jelentős részénél kártyával is tudsz fizetni. Ezt az információt megtalálod a csomagpont kiválsztásakor. 

Csomagodat tehát Flex Delivery szolgáltatással adjuk fel, ami azt jelenti, hogy a GLS SMS-ben vagy e-mailen értesít amikor a csomagodat rögzítjük a rendszerében. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen számos kézbesítési mód közül választhatsz. Például választhatsz egy új kiszállítási dátumot, megadhatsz egy másik címet, vagy átirányíthatod a csomagot egy GLS csomagpontba.

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt,  automatikusan értesítenek e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

A FlexDeliveryService szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.

Vedd igénybe bátran, élj ezekkel a szolgáltatásokkal, ha szükséges. Mi úgy gondoljuk, hogy ezekkel nagyban növeljük a kényelmet.

Kézbesítési lehetőségek:

Kézbesítés egy másik munkanapon
Kézbesítés egy új címre
Kézbesítés munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban)
Kézbesítés egy GLS CsomagPontba
Személyes átvétel GLS depóban

Fontos: kérünk, hogy ha a doboz sérülten érkezik, fotózd le még a futár jelenlétében. Ha kibontás után kiderül, hogy belül sérült valami, akkor is szólj nekünk, mindent megteszünk a gyors pótlás ügyében.

Utánvét: ha nem szeretnél kártyával vagy átutalással fizetni nekünk, a termék árát fizetheted a futárnál is, kizárólag készpénzben! Az utánvét díja 350 Ft. 

Információk a Csomagpontokról

A térképes kereső és a csomagpont lista ezen az oldalon érhető el.

A GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 650 GLS CsomagPont van, ahol csomagokat tud feladni. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.

Fontos: bár a térkép az automatákat is tartalmazza, automatába nem tudunk szállítani, ezért kérjük, hogy válassz a többi csaknem 700 csomagpont közül. 

A címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 7.00 - 20.00 óra között működik. Telefonszám: +36 1 802 0265, Mobil: +36 20 890-0660  

Vissza a szállítási információk oldalra.